Utlyst stilling

Er du student, har en fleksibel timeplan og teknisk interesse, og glad i å skape gode brukeropplevelser, samtidig som du ønsker å jobbe i en fremtidsrettet energibransje? Da kan dette være jobben for deg!

Informasjon om stillingen

Ohmia Charging er Norges største leverandør av elbillading til boligfellesskap og holder til i flotte lokaler på Lerkendal. I stillingen som kundeservicemedarbeider vil du bistå brukere med ulike henvendelser knyttet til smartladere og abonnementer. Du blir en del av et kundesenter-team på 6 stk som trives godt sammen, hvor det er høyt under taket og som deler av sin kompetanse med deg som er ny. Som kundeservicemedarbeider skal du sørge for at kundene får en god opplevelse i samtale med deg og ta vare på de som tar kontakt, samme hvilken henvendelse de måtte ha.

Ved oppstart skal du som ny medarbeider igjennom 2 uker med opplæring.

Hvorfor jobbe hos Ohmia Charging?

  • Du blir en del av et godt arbeidsmiljø med mennesker som trives sammen
  • Du får en fot innenfor en bedrift som har fokus på miljø og fornybar energi og teknologi
  • En stilling og bedrift som er fremtidsrettet og som kan gi muligheter videre
  • Dette er en fleksibel deltidsstilling med mulighet for jobb i ferier etc.

Arbeidsoppgaver

Som kundeservicemedarbeider vil du ha arbeidsoppgaver som omhandler alle typer henvendelser fra kunder, både tekniske og administrative. Arbeidsverktøyet vil være telefon, mail og chat og du skal hjelpe brukere i hele landet når det kommer til ulike henvendelser om for eksempel faktura, feil på produkt, abonnement, betaling, tekniske utfordringer og bruk av ladere.

Vi søker deg som

Vi søker deg som:

  • Er under utdanning; fordel om dette er innenfor elektro/elektronikk.
  • Har en fleksibel hverdag, og kan jobbe dagtid og helg ved behov.
  • Kommuniserer muntlig og skriftlig på norsk.
  • Kan vise til relevant erfaring innen support eller kundeservice – Fordel om du har erfaring med CRM system.
  • Har interesse for fornybar energi og teknologi.

Videre ser vi etter deg som liker å være i kontakt med andre mennesker og som legger ned innsats for at kunden alltid skal være fornøyd med din innsats. Serviceorientert er et nøkkelord her! Det er viktig at du er nysgjerrig og lærevillig, slik at du etter beste evne blir kjent med teknologien og produktene til Ohmia Charging, som igjen gjør at du er løsningsorientert overfor deres kunder. Vi ønsker at du skal ha gode kommunikasjonsferdigheter som gjør at brukerne føler seg sett og hørt, samt forstår løsningen du foreslår for dem. Og til slutt ønsker vi at du er en person som bidrar til et godt arbeidsmiljø for deg selv og de rundt deg på arbeidsplassen

Annen informasjon:

  • Oppstart: 25.07.2022.
  • Arbeidsomfang: Deltid.
  • Plassering: Trondheim.
  • Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. Ohmia Charging har bedt om at alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Academic Work.

Utvelgelsesprosessen vår skjer fortløpende, vi anbefaler derfor å sende inn en søknad med det samme du finner stillingen interessant. Ved høyt kvalifiserte kandidater kan derfor stillingannonsen bli tatt ned før søknadsfristen er gått ut. Gjerne send oss din søknad, med CV og søknadsbrev!

Informasjon om bedriften

Ohmia Charging er en landsdekkende tjenesteleverandør av enkel og forutsigbar elbillading til boligfellesskap. De er et tilpasningsdyktig og smidig selskap med en bunnsolid eier i TrønderEnergi. Selskapet er ledende innenfor sitt område og har 30 ansatte i Oslo, Bergen, Stavanger og Trondheim. Vi fortsetter vår vekst og har stor etterspørsel. Felles for alle ansatte i Ohmia Charging er at vi motiveres av å jobbe på en arbeidsplass i sterk utvikling. Vi har et viktig samfunnsoppdrag innenfor fornybar energi og det grønne skiftet.