Utlyst stilling

Om stillingen

Realfagshjelpen er en studentdrevet startup i vekst, og vi søker ny kundeansvarlig til driftsteamet høsten 2022. Stillingen tilbyr fleksibel arbeidstid, og provisjonsbasert lønn. Vi jobber for et godt sosialt miljø og i løpet av semesteret arrangeres mange sosiale events.

Som kundeansvarlig har du ansvar for salg til nye og eksisterende kunder. Du er den første personen nye kunder er i kontakt med, og du får derfor en avgjørende rolle for kundeforholdet. Et typisk kundeforhold begynner med at den potensielle kunden legger igjen nummeret på nettsiden vår og ber oss om å kontakte de. Du ringer kunden og finner ut hvordan vi kan hjelpe dem, og setter deretter opp en prøvetime. Det er din jobb å matche kunden med rett lærer, og å sette læreren i kontakt med den nye eleven sin. Etter prøvetimen har du ansvar for salget. Når kunden har kjøpt en pakke følger du opp eventuelle forespørsler fra kunde og lærer når det er nødvendig.

Om deg

Erfaring fra salg eller service er en fordel, men ikke et krav. Det viktigste er at du er en serviceinnstilt person som liker å arbeide med mennesker og ta i et tak når det trengs. Arbeidsmengde vil variere, men det er en fordel at du er fleksibel med tanke på tid. Du vil samarbeide med en annen kundeansvarlig og operasjonell leder, og dere vil sammen jobbe for å nå salgsmålene som settes. Lønn vil betales som provisjon.