Utlyst stilling
Info om stillingen:
Vi søker studenter med kompetanse innen markedsføring til å utvikle og gjennomføre A-B testing av markedsmateriell i nye markeder.
Om oss:
Myworkout er et norsk vekstselskap. Målet til Myworkout er å redde verden fra inaktivitet ved å redusere biologisk alder med 1 milliard år innen 2030, som vil gi 1 milliard kvalitetsjusterte leveår til befolkningen over de neste fire tiårene og oppnåelse av FM’s bærekraftmål nr 3.4. Hittil har vi klart å redusere biologisk alder med 121 tusen år. Selskapet ble gründer i 2014 av seriegründere med kommersiell erfaring og noen av verdens fremste forskere fra det nobelprisvinnende fakultet på NTNU. Selskapets ansatte teller i dag 26 årsverk bestående av teknologer, fysiologer, psykologer og markedsførere. I 2022 ble Myworkout GO-appen kvalitetsgodkjent som digital trening som medisin av Helsedirektoratet. Myworkout har en global vekststrategi inn mot helseforetak, bedrifter og internasjonale forsikringsselskaper, med en målrettet og effektiv digital tjeneste. Myworkout leveres i dag til bedrifter som vil nå bærekraftsmålene for sin bedrift, med motiverende aktivitetskampanjer for de ansatte.
«Myworkout er en del av sommerjobbprosjektet Workation i Trondheim som tilbyr et unikt sommerprogram for alle studentene som får jobb i de 25 deltakerbedriftene. Sommeren 2022 var vi blant annet på Høyt&Lavt klatrepark, Escape Room og ølsmaking på ØX, alt dette er gratis for deg som student! Dette sommerprogrammet er en god mulighet til å bli kjent med nye mennesker på tvers av bedriftene og få venner for livet. Vi og Workation skal sørge for at du får en uforglemmelig sommer her i Trondheim!»